Przejdź do głównej zawartości

Ankieta dla kobiet

 ⭐Jesteś kobietą, która zmieniła zawód?

👉Chcesz opowiedzieć swoją historię i dodać odwagi innym?


Jeśli tak, zapraszam cię do udziału w live’ie na moim fanpage’u Aneta Matyjaszek Coaching i Edukacja.

Ale najpierw potrzebuję dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie, dlatego proszę, abyś wypełniła ankietę - link poniżej.


Na odpowiedzi czekam do 30.11.2023 r.


👉A może masz znajome, które zmieniły zawód? 

↪️Udostępnij ten post u siebie lub przekaż go dalej!


link do ankiety


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jestem kobietą po 40-tce. Zatrudnisz mnie?

  Uśmiechnięte młode twarze, biznesowa garsonka lub bardziej na luzie - bluza z kapturem… Aż chce się oglądać takie zdjęcia z firmowych imprez czy wprost z biznesowych sesji zdjęciowych. A jednak jakiś niepokój telepie się po mojej głowie. Niby wszystko jest pięknie i tylko się cieszyć, że firmy dbają o swój wizerunek w sieci, ale coś mi tu nie gra.  W końcu łapię - nie widzę na tych zdjęciach osób dojrzałych, lub - ujmując to cyferkami - takich 40+. I wtedy robi mi się po prostu przykro. Ja również należę do tej grupy.😞 W takich sytuacjach rzucam w eter pytanie do pracodawców: Jestem kobietą po 40-tce. 👉Zatrudnił/abyś mnie, gdybym miała odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie? /Naprawdę liczę, że ktoś mi na to odpowie.😁/ Prowadzę ze studentami zajęcia z zarządzania różnorodnością. Niektórzy z nich pracują w działach hr. Zazwyczaj mają świadomość korzyści płynących z funkcjonowania zespołów zróżnicowanych m.in. pod względem wieku. A jednak w indywidualnych rozmowach słyszę potem: “

Pomorskie kobiety na rynku pracy - raport

  👉Jaka jest sytuacja pomorskich kobiet na rynku pracy? O tym mówi raport Pomorskiego Obserwatorium Rynku Pracy z października 2023 r. Badanie pokazuje, że kobietom nadal jest trudniej. ⭕Wciąż mają trudności w łączeniu życia zawodowego z rodzinnym i ⭕zarabiają mniej niż mężczyźni, wykonując pracę na tych samych stanowiskach. ✔ Wiele kobiet nie zabiega też o awans i podwyżkę, ale te, które to z robią, często je otrzymują. Na Pomorzu kobiety stanowią 51 proc. mieszkańców województwa. Blisko 440 tys. pracuje, najczęściej w takich obszarach jak: ✔opieka zdrowotna i pomoc medyczna, ✔edukacja, ✔usługi. Do czynników determinującymi życie zawodowe Pomorzanek należą: ✔posiadanie dzieci, ✔wiek oraz ✔wykształcenie. Raport zawiera również rekomendacje. Jedna z nich dotyczy wprowadzenia mentoringu dla kobiet, w ramach którego na terenie gmin (np. w ramach spotkań grupy wsparcia) odbywać się będą spotkania z kobietami, które osiągnęły sukces zawodowy. Ważne, by mentorki profilem zawodowym były zbl